duminică, 1 august 2010

Jewelery, again!

       Din nou trecem la bijuterii! Cand am primit prima mea comanda online de accesorii pentru bijuterii, am fost super incantata si se vede, am avut un spor.... Cautand pe net intre multimea de magazine online cu accesorii pentru bijuterii ,   m-am oprit la unul singur. A fost un fel de dragoste la prima vedere, nu stiu de ce. Sincer nu m-au deceptionat pana acum. Produsele au fost de caliate si au ajuns in timp util. Magazinul  se numeste Simoshop si  dispune de o gama variata de accesorii pentru bijuterii si nu numai.  
       Cum nu aveam nici un postament de prezentare, m-am gandit ca Danuta mea e numai buna pe post de manechin . Sincer , nu m-am asteptat sa arate atat de elegant niste bijuterii de hartie la gatul unei femei.  Voi ce credeti?














































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu