vineri, 13 iunie 2014

Garoafe si alte flori .... din hartie

      Florile din hartie ma obsedeaza in ultima vreme. Cum am primit o cerere  pentru ele , m-am gandit sa fac si ceva nou printre modelele mai vechi. Am inceput sa fac o garoafa , apoi inca una  si inca una , apoi alta culoare si alta  culoare si asa am ajuns pe la vreo 40 de bucati  . M-am oprit doar in momentul in care nu mai aveam cutie unde sa le pun! Sper sa va placa noul meu model .
      Pe cei  ce doresc sa cumpere, ii rog sa ma contacteze telefonic ( 0721709171 ) , nu prea stau pe net cand am de lucru.
      Preturile pentru flori le veti gasi in magazinul  meu  incepand de maine Breslo - Cristina Fun Quilling  




















5 comentarii:

  1. Beautiful quantity of beautiful flowers, greet

    RăspundețiȘtergere
  2. The flowers look so real! I'm impressed. Tell me the secret of carnations ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Au iesit supeeeeeeeeeeeeeeer garoafele, si nu numai !!!
    Maini de aur !!!

    RăspundețiȘtergere