joi, 26 ianuarie 2012

Brosa Trandafir din Hartie

              Pentru aceasta brosa , m-am inspirat din frumoasele creatii ale  Alinaei Iftimie.  Brosa Alinei  este facuta din fimo si o puteti vedea pe  Rock Time Handmade .  Este minunata!  Mi-a placut  atat de mult incat i-am spus ca am sa incerc sa o reproduc din hartie. Va las mai jos imagini cu ambele brose si astept sa-mi spune-ti voi cat de reusita este.








                                 Aici aveti imagini cu brosa Alinei facuta din fimo.





7 comentarii:

  1. Hello. Quite by accident I came across your blog! Your works are wonderful! Especially miniatures! I am thrilled! I'm just a beginner. I have been Quilling for about 3 months. You can drop by at my blog and look at my entry level work. Thank you.
    Big hug from Croatia
    http://quillingpaperparadise.blog.hr/

    RăspundețiȘtergere
  2. ce tareee!!! supeer! nici nu mi-a venit sa cred ca e din hartie! genial!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place Alina, de fapt e ideea ta si brosa arata si mai bine in realitate. ≧✯◡✯≦✌

      Ștergere