duminică, 5 iulie 2015

Semne de carte crosetate

       Se spune ca abilitatile pe care le ai , le mostenesti din familie. In familia mea, se pare ca toti au avut abilitati!
      Tatal meu ,pasionat de motoare, a fost campion pe vremea lui la motocross, dirt track si viteza, insa un accident la cap , l-a scos din circuit si a trebuit sa renunte.
     Mama a mostenit de la bunica , croitoreasa de lux in '40 , abilitatea de a lucra cu acul, croseta sau andrelele , imi amintesc cu drag de costumele pe care le aveam in gradinita sau in scoli la diferite festivitati, erau deosebit de frumoase!
     Fratele meu se pare ca a amostenit abilitatea de a scapa de scoala :) era maestru in chiul! Imi amintesc cum tata il ducea cu masina pana la scoala ( la o statie de tramvai distanta, dar de .. sa nu oboseasca baiatul) si astepta langa masina pana intra in cladire. Desigur,  scoala are 2 intrari: 1 pt profesori si 1 pentru elevi, asa ca va imaginati pe unde iesea fratele meu la nici 5 min . In afara de abilitatea de a bea bere ca nimeni altul, a rams cu pasiunea de a conduce la fel de bine ca tatal meu.
    Eu, am luat si de la unul si de la altul. De la tatal meu am luat pasiunea pentru motoare,  dar  n-am reusit sa-mi implinesc visul asa ca l-am trasmis fiicei mele se pare . Cand ma uit la ea cum vorbeste despre motociclete  il vad pe tatal meu. Iar de la mama si bunica am luat restul, cate putin de la fiecare. Woow ce-am mai povestit!!
    De fapt vroiam sa va pun niste semne de carte crosetate ( n-am mai crosetat de 25 de ani ). M-am gandit sa-mi diversific putin lucrarile .
    Sper sa va placa. Le gasiti si pe magazinul meu Breslo - CristinaFunQuilling

























3 comentarii:

  1. Oh Cristina!!!! esti incredibila ...m-ai fermecat cu aceste semne de carte! Sunt pre frumoase <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Sweetie! Ma bucur foarte mult ca-ti plac! N-am mai crosetat de mult , incerc sa-mi reamintesc cate ceva :)

      Ștergere