luni, 1 iunie 2015

Dreamcatcher din piele

Saptamana trecuta am primit un telefon de la o clienta care dorea sa comande un dreamcatcher. Perfect! Cum moartea mamei m-a dezechilibrat financiar, orice comanda e mai mult decat binevenita.
Deci cum va spuneam , doamna dorea un dreamcatcher , ee dar sa vedeti dvs cum il vrea, va redau conversatia avuta:

  "- As dori sa comand un dreamcatcher va rog! Insa stiti, as dori cu pene , dar fara pene!"
aaaa .....adica cum???  Eu vi-l pot face  cu pene  SAU   fara pene!
  " De fapt as dori cu pene , dar fara pene sau fulgi naturali ! Insa nu vreau nici din cei sintetici , de plastic sau mai stiu eu ce fel. Stiti , de fapt las la latitudinea dvs , stiu ca va descurcati! Il vreau pe rosu daca se poate! " Serios???  Si cum pana mea sa-l fac??

Mi-am chinuit 2 zile sa fac ceva care sa placa si sa iasa desigur cum vroia clienta.  Stiti cum se spune ca orice sut in dos e un pas inainte. Rezultatul mi-a placut destul  mult, asa ca l-am facut pe mai multe culori. Sper sa va placa ce a iesit. 
Colierele le gasiti pe magazinul meu   Breslo - CristinaFunQuilling




































2 comentarii:

  1. Hai ca m-am amuzat copios, au iesit superbe !!!!! Cu pana sau fara pana pana la urma iesea ceva demential din mainile tale .
    As vrea sa comand si eu un dream.cu o singura pana daca se poate :D

    RăspundețiȘtergere