marți, 19 iunie 2012

Quilled paper heart ... inimioare de hartie

                 Pentru aceste inimioare , mi-a venit ideea vazand o frumoasa bijuterie de argint care mi-a placut enorm.  Si cum mai aveam cateva pietre de bijuterii, m-am gandit ca n-ar fi rau sa fac ceva interesant. Mi-a placut enorm sa  le lucrez si am de gand sa  le fac in mai multe culori. Sper sa va placa si voua. Astept parerile voastre.












 Asa cum am promis, am revenit cu poze .Un strop de culoare in fiecare inimioara.











18 comentarii:

  1. imaginatie foarte bogata....felicitari...

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoase si interesante inimioarele! Preferatele mele sunt cele negre :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Sorana! Inca nu le-ai vazut pe cele colorate. Imi pare rau ca nu le pot posta, am aparatul cu probleme. Oricum mai verifica aceasta postare caci am sa fac un update cat de curand.

      Ștergere
  3. Your jewelry leaves me speechless! Every time! This is so effective, really like filigrees of silver or metal. Wonderful!

    RăspundețiȘtergere
  4. hey,

    this doesn't look like its made of paper...i love your art...

    RăspundețiȘtergere
  5. I would never say that this is paper jewellery :) Wonderful!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe inimioarele tale, imbinari de culori perfecte si elegante. Felicitari si spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos Vavaly! O sa fac un update la aceasta postare si cu alte inimioare colorate , asa ca mai verifica din cand in cand. pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Hi Cristina Pls receive the Leibster blog Award dear...

    http://lekhajustin.blogspot.com/2012/07/awarded-leibster-blog-award_11.html

    RăspundețiȘtergere