vineri, 15 februarie 2013

Happy Valentine Day

                Imi cer scuze, stiu ca postez mai tarziu cu o zi, insa sunt foarte racita. N-am mai racit de ani de zile , aproape ca am uitat cum e. Ma mir cum am putut raci, nu ies din casa nu iau contact cu persoane straine, hmm cine stie.. In fine, aveam 2 lucrari pentru voi cu ocazia zilei indragostitilor, imi pare rau ca nu le-am putut termina pe amandoua. Promit sa termin si a doua lucrare cum ma pun pe picioare.
               Lucrarea de mai jos nu e in faza finala , mai trebuie inramata, sper sa va placa si asa.
               Sper ca ati a avut o zi a indragostitilor minunata!






23 de comentarii:

  1. Wow ! lovely rose and beautiful quilling !

    RăspundețiȘtergere
  2. Beautiful Rose!!Liked the stencil effect!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat de frumos este tabloul! Absolut minunat! Imi pare rau sa citesc ca esti bolnavioara, insanatosire grabnica. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Sweetie! Ma bucur ca iti place chiar daca nu e terminat inca. Mersi de urarare, se pare ca a trecut dupa aproape 2 saptamani. Pupici

      Ștergere
  4. Страхотна идея!Харесва ми начина на изработката!Поздрави!

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful creation Christina...Love the way u made the flower nd leaves...

    RăspundețiȘtergere
  6. fabulous quilled flower...love this so much
    hugs

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce idee super ai avut, Cris! Foarte frumos lucrat!

    Multa sanatate si sa te faci bine cat mai repede!

    Pupici!
    Manu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place Manu! A fost ceva rapid, inca nu e terminat ca am ramas in pana de carton pt rama. Pot sa spun ca abia azi ma simt bine cat de cat. Asta e, cand inaintezi in varsta trece mai greu, dar trece :) Pupici

      Ștergere
  8. Minunat trandafirul!

    Sanatate, sanatate...
    Happy quilling! :)

    RăspundețiȘtergere