joi, 28 februarie 2013

Martisoare inaripate :)

               Am primit o comanda de la o clienta care printre altele dorea un martisor sub forma de barza. Nu exagerez, cred ca am stat 1 ora sa fac unul si orice faceam , tot lebada iesea si nu intelegeam de ce. Am inteles abia dupa ce am cautat imagini cu berze. Berzele sunt albe, dar au aripile negre!!
             Si sa vedeti minunea, cum am schimbat culoarea penelor , a iesit BARZA!!!
             Va las mai jos poze cu pasarile mele, spun pasari caci in afara de barza , am o groaza de lebede:)))
              Sper sa va placa!
              Pentru comenzi, ma puteti contacta la nr de tel: 0721709171 sau la e-mail : cristina.pdg@gmail.com

Pret :  3 lei / buc







13 comentarii:

  1. Cristina, esti inepuizabila si incredibila!!!!! Superbe martisoarele, superbe!!! Ador creatiile tale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sweetieeee!!! :) multumesc frumos, esti o draguta! Ma bucur mult ca-ti plac! Daca nu ma lasi sa-ti trimit cateva, rautate! pupici

      Ștergere
  2. Cat de dragute sunt si berzele si lebedele!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte dragute pasarile <3

    RăspundețiȘtergere
  4. A nice dilemma! Swans and storks are still recognizable here. Beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  5. beautiful I love it!
    have a nice weekend
    Greetings Baukje

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow I admire your creativity, a few changes and you have 2 species.
    http://ajourneyintoquilling.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Щъркелите са много сполучливи!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase toate creatiile tale..felicitari!!!...mii de imbratisari!!!

    RăspundețiȘtergere