sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Felicitari pictate

                Pietena mea Mihaela D. m-a rugat sa-i fac cateva felicitari, ca model,  in care sa includ cateva panze in miniatura pictate de ea cu cativa ani in urma si ramase nevandute sau cine stie , poate nu le-a scos la vanzare. Caci asa cum mi le-a adus mie,  nu i le luau nici  macar gratis, ba cred ca ma insel, gratis  romanii iau si ce nu au nevoie. Miha, scumpo sorry sa nu te superi , cred ca erai in criza de creatie, sau ai dat tot cand ai pictat, tu de regula faci niste lucruri minunate.   In fine, deci, m-a rugat sa le dau un nou look. Cum sunt in criza de timp ( chiar daca mi le-a dat mai demult , eu mereu sunt in criza de ceva, de timp, de bani, de idei, de materiale, etc.) am incercat sa fac ceva dragut  in cateva ore. Sper sa-i placa, o sa va postez mai tarziu impresiile ei (caci , le are cu critica).
Sper sa va placa si voua. Pup la toti si weekend placut!



                                         

                                                      




6 comentarii: