luni, 8 octombrie 2012

Miniaturi in costume traditionale

                    Dragii mei, stiu ca sunt 2 luni de cand nu am mai postat nimic , dar nu am internet si nu pot face nimic, doar sa astept. Am sa incerc sa ma conectez de unde pot si cand pot asa ca va rog sa aveti rabdare.
                    In aceste luni sa stiti ca nu am stat degeaba, am lucrat serios. Asa cum va spunem in postarea anterioara m-am oprit la miniaturi. Am fost intrebata  de ce nu fac papusele in costume traditionale romanesti. Pai cum sa va explic, e foarte greu sa redai din hartie un costum popular si mai ales in miniatura. Insa cum mie imi plac provocarile , am incercat. Sa nu radeti va rog, nu foarte tare :) , au iesit haioase! Mie imi plac,   nu sunt ele fantastice,  dar sunt amuzante si colorate! Sper sa va placa si voua, astept parerile voastre.














9 comentarii:

  1. WOW!!!! ALL ARE FANTASTIC CHRISTINA !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Много са забавни... и детайлни! Харесват ми всичките!
    Поздравления!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stunning work!!! All these details!!! Wonderful!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt minunate , intra-devar miniaturile sunt f. greu de realizat dar ale tale sunt reusite... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. These are beautiful! You can be happy! Kudos for the effort and details! I'm thinking about the figures in costumes, but I do not dare to start, because of complexity of details. Now you gave me the will! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt pur si simplu adorabile! Te felicit pentru aceasta idee minunata pe care ai avut-o! Sunt tare haioase!

    RăspundețiȘtergere