luni, 15 octombrie 2012

Bijuterii Cruciulite

                     Mama mea m-a rugat sa-i fac o cruciulita . M-am gandit la un model  mai original care poate fi purtata si ca bijuterie. Desigur, am facut si un model mai simplu, care spre surprindere mea mi-a placut foarte mult. Dupa cum stiti, atunci cand imi place ceva pierd notiunea timpului si lucrez pana ma satur :) , vorba vine! Asa ca am inceput o cruciulita si am terminat inca 10 bucati  fara sa-mi dau seama. Sper sa va placa si voua. Cei ce doresc sa cumpere ma pot contacta telefonic sau prin e-mail, datele de contact le gasiti pe blog.
                   Pentru cei ce doresc sa le vada mai de aproape , ma gasesc pe data de  3 si 4 noiembrie la tagul I love Handmade de la Palatul Sutu de la 10:00 la 18:00. Va astept cu drag!



















6 comentarii: