luni, 25 noiembrie 2013

Brose

      Aceste brose, nu le-am mai realizat de 1 an de zile, imi era chiar dor sa le mai fac. Cum clienta le dorea o idee mai mari decat le-am facut eu prima data, a trebuit sa le adaug inca un rand de aripi peste piatra. Sincer , imi plac mai mult astfel, chiar daca acopera partial piatra.
     Cei ce doresc sa comande o astfel de brosa , o sa-i rog sa mai astepte putin caci am ramas fara pietricele. Daca nu se grabesc , pot lansa comanda , insa vor fi gata  imediat ce-mi reinnoiesc stocul de materiale.










   *** Cei care doresc sa incerce sa le faca singuri aceste brose, vor gasi tutorialul   aici.

Cristina

3 comentarii:

  1. Super cute and beautiful
    PS : Please do turn off word verification but enable comment moderation to prevent spam.
    Cheers
    Dr Sonia

    RăspundețiȘtergere
  2. Fabulous work!
    Thanks for sharing!
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere